Håperpåønskebaby Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hvordan ligger det an? Hvordan blir det med dag og tidspunkt og slikt?
babyandme Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Har fått svar fra 3 av de jeg spurte hvertfall.. tenkte jeg måtte avvente litt og se om flere svarte. Hun ene kunne lørdag formiddag, de andre to syntes det var best om formiddag på dagene. Hun ene sa at tirs og tors passet best. Hvordan passer en av de dagene for deg? må bli om formiddagen da..
Håperpåønskebaby Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har en 2-3 stk som er interessert... Jeg har ikke helt peiling.... Går for øyeblikket 50% sykemeldt...
babyandme Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Beklager, mente tirs eller ons. Skal ikke vær lett å finne en dag og tidspunkt som passer for alle, men får prøve.
Håperpåønskebaby Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2008 Tror ikke vi kommer noen vei dersom vi skal ta hensyn til absolutt alle.. Men vi kan kanskje endre til klokken 3 onsdag feks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå