Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 samboeren min vet godt at vi skal ha barn til sommeren, men alikevel vil han dra på ferie til danmark noen uker før termin.. har ikke lyst til det jeg. vil gjøre istand i hjemmet og forberede meg og ta det med ro jeg da.. flere som er enig? har da ikke lyst å føde i danmark, eller stoppe bilen på turen for å tisse hver halvtime. dessuten er dette mitt første svangerskap, så litt støtte fra mamma vil jeg også trenge mot fødselen.. hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Spørs jo litt hva som er noen uker før termin da.. har du snakket m han om hva du føler da? Kan jo faktisk være koselig m en siste ferietur som barnløse også...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 jeg går skole, og skolen slutter 20 juni, og jeg har termin 7.juli. så blir en gang mellom der. syns det blir litt tett innpå terminen, spesielt da dette er første gang. jeg kunne blitt med hvis det var i norge. men han virker ikke som han vil høre etter når jeg sier det.. vi skal eventuelt dra med et vennepar av oss..
leamam Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 helt enig med deg! Skjønner at du vil være hjemme og ordne og være klar for den store dagen. Det er jo ikke akkurat fristende å føde i et annet land...En annen ting er jo at man begynner å bli stor og det er ikke like stas og kjøre mye bil. Jeg slet med at jeg hovnet mye opp sist når vi var på langtur med bil. Men ta dere heller en ferie tur f.eks tidlig i mai.Kanskje dere kan reise til Danmark da? Fortell ham hva du føler, så ordner nok dette seg:) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 det skader jo ikke å dra på en liten ferie tur sammen, bare dere to..... det blir jo den siste alene ferien på leeeeenge tenker jeg, men du kan vel snakke med sambo å si att ukene før termin vil du bruke hjemme til forberedelse å sånn, men dere rekker jo både en og to ferieturer før sommeren da..... må gå ann å møtes på halvveien? spørsmålet er vel om du egentlig har lyst til å dra på tur? for hvis du vil, så er det jo mulig!!!! å dere trenger ikke å være borte i ukesvis, ta en sjekk til lege noen dager før dere drar så du vet att alt er ok=)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Helt enig med deg-det er godt å bare slappe seg av di siste ukene før fødselen.Husker fra sist sv.skap at jeg var både stor og sliten på den tiden:-) Så jeg ville heller tatt meg en helgetur nå slik at dere egge to får kost dere i lag:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 ja er enig med dere:) takk for fine svar. vil gjerne dra på tur, men ikke på den tia. han prater på at han ikke kan ta seg fri når som helst, men skal foreslå påskeferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå