Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg begynte i ny jobb for et par måneder siden. Nå har vi lyst til å øke familien. Men det jeg syns er pyton er å bli gravid for fort når man har startet i ny jobb. Hvor lenge bør man ha jobbet et sted, før man setter igang?@ Dette er en jobb som jeg trives veldig godt i, og har lyst til å beholde et godt forhold til kollegaene der. men vet at hvis jeg blir borte i permisjon, kan det bli litt trøblete for dem. Hva tenker dere om sånt?
blond Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 At det er veldig vanskelig. Likevel må man tenke rettigheter og hva som blir riktig for en selv og familiesituasjonen sin. Det passer vel aldri for en arbeidsplass at noen blir gravide/sykemeldte/tar permisjon? Det er likevel faktum at sånt skjer og det må bedrifter ta høyde for. Ellers er problemet deres eget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå