Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 synes ikke babyen sparker å mye lenger jeg, er mer at den flytter seg rundt og presser seg ut. er dette normalt? uke 34 i morra.
grolla Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Helt normalt pga mindre plass. Så lenge du kjenner bevegelser er alt OK.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Enig, sånn er det hos meg også. Få bevegelser jeg vil kalle "spark", men mye andre rare bevegelser ... Spesielt den "kroppsdel på vei ut av magen" :-). Regner også med at så lenge jeg kjenner liv hver dag så er det ok, men veldig fint å høre om det er likt for andre.
Mädchen Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Er i uke 31 og synes også jeg kjenner mindre spark, men mer bevegelse i form av dult og noe som kjennes ut som hun snur seg eller gnir seg mot livmorsveggen. Har vært litt bekymret innimellom også fordi spark er liksom mer tydelig. Derfor er det fint å høre at andre har det likt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå