nick_342104 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hei. Jeg har ryddet i klærne til barna og fant selvfølgelig noe som de har vokst fra men som er like fine enda. Disse har jeg lyst til å sende til barn som bor på barnehjem i utlandet. Er det noen som vet om noen i Tromsø som sender til barnehjem?
ny vestfold Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 kontakt feks redd barna,uhjelpen,frelsesarmen,rødekors barnehjelp,norges røde kors..har du barn i barnehage/skole kan du ta det opp med de ansatte og oppfordre de andre foreldrene til å gjøre det samme...jeg har sendt ned nesten ubrukt babytøy til sri lanka og thailand etter tsunamien i 2004 og det ble godt mottat på barnehjem som hadde mistet mye..har og sendt masse til afrika.jeg har sett annonser i lokalavisa vor det står lastebilder og tar i mot klær og utstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå