Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 NEEEEEEI!!!! Hehe... Ømme pupper, mensmurringer og skikkelig oppblåst mage. Burde være strengt forbudt med alle de kjedelige pms-symptomene. La den der dumme TR komme slik at vi får kommet i gang med neste AIH!!!!!
LINDA*** Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 å? Trodde du skulle kulen denne gangen jeg.... Ikke prøve no.. Men dere har vel dunka rundt el likevel, hehe...
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Nei nei nei... slett ikke Vi har gått HARDT inn for å IKKE lage baby hver eneste dag de to siste ukene Nemlig
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Når har dere neste AIH forsøk da?
lana<3 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Hei turbo... Forstår godt at du ikke vil teste....det er jo bare så skuffende hvis det blir negativt...er jo en stor sjanse for at det er positivt også.... Håper såklart ikke tr kommer...men hvis tr kommer blir det nytt aih forsøk på dere da?? Uff lykke til....Spennende dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå