Lotta med novembergutt Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Kanskje litt tidlig å lete etter symptomer, men kjenner dere noe? Sist jeg var gravid (sa) så begynte jeg å fryse noe veldig en uke før ikm, var i tillegg veldig tørst og trøtt, hadde økt utflod og prompa noe veldig. Denne gangen kjenner jeg ingen av de overnevnte symptomene. Så håpet er ikke så veldig stort :\ Har litt vondt i halebeinet, men tror ikke det har noe å si ... Håper så veldig at det skal gå denne mnd. Av praktise årsaker må vi nemlig vente helt til høsten igjen med å prøve, dersom det ikke skjer noe nå...
Babyønske �� Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Har Ikm ca 31 jan. Hadde eggløsning fredag/lørdag. Så tenker ikke tanken på symptom en gang. Men nå har jeg tatt det veldig easy på den fronten i flere måneder nå. Vet at jeg kan ha de fleste tidlig-gravid symptomer uten at det er grunn for det. Er bare hormoner i ubalanse som herjer med meg allikevel. Den mnd jeg faktisk ble gravid(tidlig SA) merket jeg svært lite, veldig urolig mage og lettrørt var alt jeg merket. Men regner ikke det for normal graviditet heller siden jeg mistet så tidlig.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er i min 1pp, og blir jeg ikke gravid i enden av februar, maa vi ogsaa utsette proevingen av praktiske aarsaker. Jeg hadde noen symptomer her tidligere, murring/stikking/riving... Troett,irritabel... Men naa er det ingenting,eller svaert lite murringer, og jeg venter IKM 28 februar.
znupp Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har IKM den 29 jan har ikke merket så mye enda bortsett fra at jeg har masse luft i magen og fryser og fryser,men den kan jo være for at jeg er litt små forkjølet.I går kjente jeg et stikk på den ene siden i magen da skulle strekke meg etter fjernkontrollen på bordet. Har dere tenkt til og test før IKM eller?jeg har veldig lyst:) har to qr liggende i skapet på badet som lyser mot meg,hehe,men vet jo at jeg burde vente til den 29,men tror ikke jeg klarer:)
Lotta med novembergutt Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Ja, det er nok litt tidlig å lete etter symptomer, men tror det er så og si umulig å la være... jeg skal ikke teste før ikm - heller etter. Har ikke mensen dukket opp når det har gått 3 dager så tester jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå