Venezia 1 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Noen som vet hvor en kan kjøpe gode mammastrømpebukser? Ikke helt tynne, men slike som passer når en bruker skjørt på denne årstiden.
Sjefsmegga Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 H & M :-) Jeg kjøpte mye mammaklær der da jeg gikk med jentene..gode litt tykke strømpebukser kjøpte jeg mange av...både sorte, hvite, gråmelerte og brune...mulig de hadde fler farger også :-)
Venezia 1 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Takk, da skal jeg sjekke der i morgen Fant en på en annen butikk, men den kostet 250 kr og det syns jeg var litt drøyt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå