Gå til innhold

Er deres barna pappa eller mammadalt(er)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste var vel litt mammadalt da han var mindre. Nå er han vel egentlig ingen av delene (4 år).

Minsta på 14 mnd er EKSTREMT mammadalt. Nesten litt slitsom til tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De stryker den de vil ha noe av med "hårene" her..av og til er det meg..andre ganger er det pappan...slue små beista :-DDD

Minsta har en naturlig mammadalt periode siden jeg er den som er med henne est..men når pappan kommer hjem så hikser hun av iver etter å bli løfta opp..fyker over gulvet i full fart og strekker hender for å bli løfta opp...9mnd gammel..

Skrevet

Mini er mest pappadalt, noe som er veeeldig behagelig noen ganger og veeeldig trist noen ganger... De to andre har vært mest mammadalter. Men jeg må si at pappaen gjør en suveren jobb med minsten, så det er ikke så rart at mini er gal etter han... Han er en mye mer tilstedeværende far nå enn han var for 12-13 år siden! (han var jo en god far da og, for all del... ;o))

Skrevet

Mi er mammadalt. Men kanskje ikke så rart , vi har vært alene jeg og hun siden hun var 13 mnd.

Skrevet

er nok pappa som er det største her i gården.sikkert fordi han ser meg mye mere.håper vi..trøster meg med det ihvertfall.

Skrevet

Har en av hver, jenta er mammadalt og gutten er pappadalt.

Skrevet

Guttebass er bare 6mnd og skikkelig mammadalt. Men nå bor vi jo ikke sammen med pappan hans så kanskje ikke så rart... c",)

Skrevet

Vi har to barn men det er nesten som vi har en hver :-) Eldste på tre år, jente er skikkelig mammadalt, og gutten på 1år og 8 mnd er skikkelig pappadalt:-)

Skrevet

To gutter på 4,5 og 2,5 begge er ekstremt mammadalter, veldig koselig, men også litt leit når begge griner fordi de vil at mamma skal gjøre alt...ikke pappa.

Skrevet

mammadalt og søsterdalt;)

Skrevet

her er det nok mammadalt..

men det er nok fordi han ikke ser pappan sin så mye som han ser mamman sin..

9.5 mnd

Skrevet

Begge gutta er ekstremt pappadalter, men jeg er så mye alene med dem så når han først er hjemme syns jeg det er litt deilig og jeg=) De er 19 mnd og 3 år.

Skrevet

Pappadalt her å. Men har begynt å bli litt mer mammadalt i det siste.

Skrevet

Vi har en av hver... Men nå som begge har vært syke er de mammadalter begge to...

Skrevet

Begge to er mammadalter. Og eldsta er litt mormordalt. Pappaen er her for lite til å bli favorisert tror jeg=(

Skrevet

ohh yes her er det bare mamma som gjelder gitt

Skrevet

Mest mammadalt men det varierer innimellom.. :-)Noen ganger er det bare pappa som duger og det synes han er veldig kjekt!! :-)

Skrevet

Nei, de er egentlig like mye på begge nå. Minsten var veldig mammadalt tidligere, men har kommet seg nå. Heldigvis...

Samboeren min kommer hjem fra jobb 15.30 hver dag, så vi er begge mye sammen med de. Det tror jeg er viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...