Canutte Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hvor tidlig i svsk kan det dukke opp? Og hva er symptomer på det? Takk for svar!
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg merket det da jeg var rundt 9 uker på vei, hadde konstant vondt øverst på rumpen på begge sider og fikk veldig vondt hvis jeg gjorde noe fysisk. Nå som jeg er kommet lenger får jeg også vondt nedover i bena og kan få gangvansker hvis jeg har en dag hvor jeg ikke fått holdt meg nok i ro.
jaja.. Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 har du mistanke om bekkenløysing så gå til manuell terapeut. (Dette er fysioterapeuter med spesialundervisning i muskel og skjelett). Dette kan du få gratis ved henvisning fra lege, eller du betalar ein liten eigenandel (Eg betalte ca 140 kr). Manuell terapeut vil kunne bekrefte eller avkrefte om det er bekkenløysing du har og gi deg individuell behandling som motverkar vidare utvikling.
flypapir Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Denne gangen kjente jeg det i bekkenet før jeg fikk positiv test. Murrer på en måte. Er ikke ett spesielt sted, men har det i korsryggen, rumpa og nedover lårene. Sist hadde jeg mest vondt i symfysen, men har heldigvis ikke kjent det der enda... Venter i grunn bare på at det skal komme... Er 6+4 i dag og tror dette kan bli et langt svangerskap! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå