Yada Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Noen engler der ute som kan fortelle meg om en dorull som har satt seg fast nedi do, vil løsne etterhvert som papiret løser seg opp? Eller må vi kontakte rørlegger? Lillemann mista dorullen oppi do, og dro ned. Vannet går forbi, men "slukes" ut, og det kommer små papirrester opp igjen hvis dere skjønner hva jeg mener. Så det er ikke tett, men det er ikke godt å si hva som skjer hvis vi bruker doen vanlig... Veldig glad hvis noen med erfaring med sånt eller rørleggergubber kan svare meg på dette så fort som mulig!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Amalie har gjort det samme her, men hu dro ikke ned i do med engang så den fikk tid til og bli søkkgjennomvåt før hu dro ned men det er leeenge siden og har ikke vært noe tull her så vil tro den løser seg opp, er jo pappaktig og det smuldrer vell opp etterhvert?
Linn_alexandra 06/02.2008 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 gubben min som er rørlegger mener du bør prøve å stikke hånda nedi og prøve å få den opp.. Går ikke det, så bør du ringe plumberen!=) MEn han tror nok at om du dytter hånda nedi og prøver å få den opp så skal det gå greit.. han har visst vært borti sånt før=) kjedelig å betale masse penger til en fagperson når dere må gjøre samme jobben uansett..hehe
Yada Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 takk for svar! Det ser ut som krisen er over Jeg har helt et par bøtter med varmt vann nedi, og trekt ned innimellom. Prøvde med litt avløpsåpner, ikke plumbo men mrmuscle eller noe sånt. Når jeg trakk ned nå, gikk det ned som vanlig.
Linn_alexandra 06/02.2008 Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Så bra! Aldri bruk plumbo forresten.. Sambo sier det tetter mer enn det åpner.. hell heller en flaske klorin nedi der iblant=) Billigere er det også!
Yada Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Takk for tipset! Skal ha det i bakhodet. Blir nok ikke lillemann som kaster dorull i do igjen. Han har lært Han ble så lei seg når han skjønte at det han hadde gjordt ikke var så lurt. Stakkar, han var helt knust enda jeg egentlig ikke kjeftet på han... Men det kan jo hende det blir flere smårollinger i huset etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå