Gå til innhold

Noen av dere som skal ha tidlig ul?


Canutte

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en sa forrige år, og vil derfor ha litt mer oppfølging i dette svangerskapet. Skal til lege i min 7 uke, og håper å få henvisning til ul da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha. Ble henvist i går, så regner med å få time en gang de neste 14 dagene. Gleder meg.

Får det fordi jeg har epilepsi og går på medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mange sa`er og en exu, så blir fulgt opp veldig. Var på ul forrige onsdag (4+5) og skal på ny i mrg (5+5)...regner med at det blir flere også fremover - men ja takk!! Gleder meg bare til vi kan se hjerte :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal... Hadde en på fredag, var da 6 uker på vei. Skal ha en ny neste torsdag for å sjekke om alt er bra...:) Håper så inderlig at de finner hjertet da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått oppfølging. var på ultralyd nr 2 i dag. Er 8 uker på vei og alt sto bra til så nå slapper jeg av=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuglen: jeg var også på UL 4+4 (ca.), da kunne ikke gynekologen se annet en en fortykket slimhinne i livmoren, kunne de se noe hos deg ?

 

Skal til ny UL i uke 7... gruer meg litt er så redd for at de ikke finner noe! Lykke til imorgen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til føste UL 1. febr. Er da 6+3. Skal få minst en UL hver uke frem til fødsel etter det. Beste oppfølging noen gang. Har hatt 4 spontanaborter siden forrige fødsel febr 04. Forrige savngerskap fikk jeg med ULbilde (uke 9) hjem etter at alt så så fantastisk ut. Hørte hjerteslagene så godt. Deilig å ha det nå i ettertid siden det gikk galt samme kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på fredag, nesten ni uker da vel.. Henvises deretter til St.Olavs for ul ca i uke 12. første svangerskap endte i senabort uke 20 pga ryggmargsbrokk og vannhode som ble oppdaget på ordinær ul. To friske barn etter dette, men har hatt god oppfølging i begynnelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt innvendig ul i dag. Der kom det frem at jeg er 8+2 uker på vei. I følge terminkalkulatoren var jeg i uke 11, men jeg var rimelig sikker på at jeg ikke var så langt på vei. Alt så heldigvis bare ut denne gangen. Var til tidlig kontroll grunnet SA i juni og oktober. Skal på ny kontroll om 4 uker. Føles veldig betryggende å bli fulgt opp så tett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miss_X_1974_med spire :) og dere andre.

Vært på ul i dag 5+5 og så ingenting. Kommenterte heller ikke noe om slimhinnen. Ble veldig skuffet. Tok en ny blodprøve som jeg får svar på senere idag. Kan jo ikke være så uheldig igjen!! Men alle symptomer på en graviditet er her, men blir allikevel usikker og redd. Tenker at ting henger litt etter da jeg har el ca 3 uker etter ikm...dvs at jeg ligger en uke etter om dere skjønner...noen som er enige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Var på tidlig ultraly den den 18jan, da va jeg ca 6+0, men så ikke noe til fosteret. Ble veldig bekymret, men legen sa at det ar for tidlig til å se. Skal tilbake den 1 feb, da er jeg ca 8+0, så da er jeg veldig spent på hvordan d skal gå.. Er bekymret for at de ikke finner noe jeg også! :( Men håper jeg får se hjertelyden, og får kanskje med et bilde hjem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :o)

Fikk svar på blodprøven min og den var på 6789 og har steget voldsomt på en uke. Tyder bra. Har ikke snakket med legen ennå, men da håper jeg det bare er for tidlig med tanke på ul ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...