Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Min gutt nekter flaske (5 måneder). Har prøvd mange typer flasker. Har i dag kjøpt en Dr. Brown flaske som siste forsøk. Men før jeg åpner pakken ønsker jeg å høre fra dere andre med flaskenektere - prøvde dere Dr. Brown flasker og hvordan gikk det? Før jeg bruker enda mer penger på en flaske han aldri kommer til å bruke....
miss_chica Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 har ikke prøvd den flaska, men nuk har funka hos begge gutta mine, både når det gjelder flaske og smokk =) bare et tips, hvis du ikke allerede har prøvd den da...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ja da, nuk har vi prøvd.... Føler at ingenting nytter!!
Sarah & Marcus mamma Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Hei! jeg brukte denne flasken, fordi det var den eneste flasken hun ville ha...;-) har lest at mange kresne barn tar denne flaska! er veldig fornøyd med den...!! inni er en "stopper" slik at væsken ikke kommer så fort.. eneste negative er at du kan ikke riste varm melk i den... (alså blande mm-erstatning) da "eksploderer den". så bland det i en annen flaske og tøm det over...
Sarah & Marcus mamma Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 det er foresten to forskjellige flasker... smale flasker og tykke flasker (wide-neck).. jenta mi liker ikke så godt den tykke, går ned men, men elsker den tynne...
mizza84 Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 jeg kan anbefale denne flasken på det sterkeste.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå