nn86 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 er det noen som vet hvor lenge man skal vente med samleie etter operasjon ca? glemte å spørre om dette nemlig;)
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 kommer vel litt an på formen din... Jeg skulle i utgangspunktet ha kikkhullsoperasjon for å fjerne galleblæra,men det endte med at de måtte åpne meg helt....I tiden etter operasjonen var det bare det store såret som gjorde vondt,ikke kikkhullene... Så jeg tenker som sagt at det kommer litt an på hvordan du føler deg etterpå og for hva du blir operert for...jeg fikk ikke noe beskjed om sånt,men det var i grunn ikke i tankene mine heller pga smertene!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Det kommer jo også an på hvilken operasjon du skal gjøre da.
nn86 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 tusen takk for svar begge to! Har fire små hull på magen. har ikke de største smertene, er mer i skuldrene det er ille nå. men tenker på sårene i magen også. om hvor lang tid det tar før de har grodd. (har ordnet opp med sammenvoksninger) er så redd for å gjøre vondt verre. Tenkte jo å vente hvertfall litt til, men om det er en ca tid, f.eks 2uker, mnd etc.
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 JEG ville ventet en stund,kanskje en mnd ihvertfall..men det er meg da.. Hehe..er jo mye annen form for sex utenom samleie også da;-) Kan jo hende det faktisk er litt lurt å vente i og med at det er sammenvoksninger de har ordnet med! Vet ikke,ring legen din hvis du er usikker!
nn86 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 tusen takk for svar. Tror egentlig ikke dfet er så dumt selv. vil ikke ødelegge noe der nede. ringer dem i morgen jeg.
NormaJean Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 er du gravid? da vet jeg ikke, MEN: hvis ikke så kan du ha sex når formen din tilsier det. men ikke vær så altfor akrobatisk i begynnelsen da.... mest for din egen del og komfort. Sår har grodd i løpet av 12-14 dager, så da burde det være "all systems go"
nn86 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2008 hei hei anoona. Nei er ikke gravid, tusen takk for informasjon. da ble jeg litt klokere i dag å ha en fortsatt fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå