Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nokså lenge prøvd å få mini til å spise middag, uten hell i det heletatt! Han har tatt en liten bit, fått sånn frysninger at hele han rister, og begynt å gråte. Jeg har alltid tatt en liten smak for å sjekke at det ikke er for varmt men han har ikke villet ta mer enn en skje.

I dag (på nippet til å gi opp, for i formiddag likte han det ikke), prøvde jeg et nytt knep. Jeg lagde til litt middag som vanlig, men i stedet for å gi det til ham, latet jeg som det var min mat. Spiste noen skjeer og "koste meg" (det er jo ikke såååå godt). Etter et par skjeer spurte jeg om han ville smake og gav han en liten bit, gikk alldeles fint, så jeg fortsatte på samme viset, jeg spiste og han fikk smake.

Etterhvert gikk det over til at han spiste og jeg fikk smake, og til slutt fikk jeg søttan ikke smake engang :-)

Så å spise sin egen mat, nei det vil han ikke ... men sluke i seg min var tydeligvis helt i orden!

Rare ungen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, det trikset skal jeg prøve å huske hvis vi får samme problemet

:-)

Skrevet

Ha ha ha synes jeg ser han. Gullet ditt er så nyyyydelig ( vet jeg har sakt det før, men han er jo det;0))

Skrevet

Åh, han er jo så glad i deg og Mali da :-)

Snuppen er litt forkjølt så jeg er spent på om det blir barnehage på oss i morra :-(

Men vi to snakkes jo uansett på fredagen! Tjoho, det blir kjekt :-))

Skrevet

Vi har jo blitt så glad i han og:0)

Håper han blir fort frisk og at vi ses i morra, om ikke får dere kose dere skikkelig hjemme.

Jeg har foresten bestillt bord til oss til fredag, måtte sikkre at bord:0) Står i mitt navn, gleeeeeder meg:0)

Skrevet

hehe, måtte le litt da jeg leste innlegget ditt. Syns jeg ser han.

Alt bra med dere eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...