1jente+1spire Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 ...gi noe tilm deres mor/svigermor når de er barnevakt? jeg vet at de forventer ik å få noe av meg, men jeg kjøper likevel AV OG TIL en blomst eller noe annet lite sammen med et kort fra jenta mi liksom.
boble <3 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det samme som deg:0) En liten oppmerksomhet av og til for å vise at de er satt pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå