♥Toni & baby girl♥ Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 På min egen side her på dib, står det at jeg er i min 10 svangerskapsuke. På babyverden er jeg i svangerskapsuke 9+3.. Har termin 25 august. Hva stemmer?
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Begge deler ;-) Du er 9 hele uker og 3 dager på veg, altså 3 dager inn i din 10. uke.
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 hø? blir mer og mer forvirra. hehe, er det da under 2 uker til jeg er i min 12 uke og risikoen er minsket?
mamman til to gutter Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Det er ikke sånn at risikoen plutselig over natta blir mindre fordi du går inn i en ny uke:-) Risikoen synker for hver dag som går, men jeg tror det er når man er 12 fullgåtte uker, dvs du er i din 13.uke at sannsynligheten for at noe går galt har sunket mye
Spirevipp med go`gutten Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Det der kan være litt forvirrende ja, men tenk på at det er akkurat det samme som i forhold til å ha bursdag. En baby på 9 mnd for eks, er jo praktisk talt null år, men er allikevel inne i sitt 1.år, hvis det kunne hjelpe *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå