Gå til innhold

Helt ny her inne og gjett om jeg gleder meg!


82glad

Anbefalte innlegg

Håper så inderlig at jeg kan være her inne helt til september.

Og så håper jeg selvfølgelig å få treffe mange her inne, slik at jeg kan dele erfaringer og meninger. Vil nok trenge litt hjelp og å få noen svar fra dere jenter..

 

Dette blir fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper og jeg får henge med her helt til september (eventuelt slutten av august da! :-) )

 

Vi har masse spennende foran oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spm til dere? Har hatt en del kraftig menslignende ubehag/smerter i noen dager, spesielt på formiddagen og på kvelden. Og da er det slik at jeg ikke greier å ligge eller sitte i ro.

Flere som har kjent dette? er litt redd for at ting ikke er som de skal.

Er veeeeldig takknemlig for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer så mye 82glad:-)

 

er selv 82 modell og er 4+6 i dag:-) håper vi kan fylles til slutt her..ja har samme mensmurringer som du, er helt normalt, det er ligamenter ( livmoren som vokser) som gjør disse smertene. Kjenner du noe annet? jeg har ikke mye, litt stikkinger i brystene av og til, trøtt og ellers kjempe fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å takk skal du ha. Gratulere selv også:)

Jeg er så glad for at disse sidene finnes. Er så mye enklere å spørre dere enn å ringe legen for absolutt hver lille ting.

Har det vel veldig likt som deg. Trøtt, og smerter/stikkinger i underlivet. Ellers er jeg bare blitt veldig glad etter at jeg fant ut at jeg var gravid:)

 

Håper vi kan følges helt til september..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse stikkingene er utrolig irriterende... Trodde dessuten jeg skulle slippe alt som har med mens å gjøre i laaang tid jeg! Men disse mensmurringene gir seg ikke. Tross slike duste overraskelser er jeg superlykkelig! Går og gliser i massevis og ser etter det minste tegn på at magen har vokst...Haha! Bivirkninger som kvalme osv har jeg derimot sluppet foreløpig. Digg! Utrolig fornøyd så langt. :-)

 

Gleder meg bare til ultralyd nå! :-D Det blir gøy! Synes det er ille lenge til men....Vet at noen av dere har vært der allerede. Tviler på at jeg klarer å vente helt til uke 18! Herregud... Vil helst vite om det er 1,2 eller 10 barn inni der.. Flere som er en smule engstelige for å ha magen full av et "helt fotball lag"? Selv tenker jeg at to sikkert går fint, men flere? Tror jeg hadde fått litt panikk da....Krysser foreløpig fingrene for 1 vakkert og sunt barn. :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kyoto!

 

Stakkars, bekymra du jo:)

Det har jeg faktisk ikke tenkt over...men tviler sterkt på at det er flere enn 1 inni magen min. Ingen tvillinger eller lignende i min eller min samboers familie. Håper også det kommer en velskapt baby i september. Åh, gleder meg sånn:)

Har dere sagt det til noen, bortsett fra faren? er llitt usikker på hvor lenge jeg skal vente...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...