Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 hvordan merket dere det?? har tatt test (14 dager etter vi hadde sex), men den viste ikke noe. merker nå at jeg har vondt i magen. som mensmurringer. kan det være noe likevel?? tok jeg testen for tidlig kanskje??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 det skal vises på testen etter 1 uke!! men er du bekymret, så ta en test til
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 uff, er ett lite legekontor. kan jo ikke løpe de ned med klamydiatester heller... var pinlig nok å be om det første gangen.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 er du i Oslo kan du dra på gratis (tror jeg ) Olafiaklinikken , er du under 25, kan du dra på klinikk for seksuell opplysning gratis!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Bor ikke i oslo =( er bare ett lite legekontor her hvor jeg bor. 2 leger. og en legesekretær. som jeg forøvrig kjenner ganske godt =(
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 har hatt mensen etter vi hadde sex. kanskje jeg bare innbiller meg dette. har litt økt utflod også. har nylig sluttet på pillen. tålte de ikke. kanskje det kan ha noen innvirkning?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 jasså... liten løsfitte du da som knuller i øst og vest:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Da ber du om å få Chlamydia di billigfitte der du er:-)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 hehe, kunne ikke dy meg..... ..... Og til hi, prøv en ny test om noen dager...selv om den antageligvis burde ha slått ut nå om du var smittet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå