Mamman til AM&JS Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Når jeg hentet de 3 små i barnehagen i dag så den ene på de to minste sin avdeling, at han yngste på litt over 1 år hadde skreket og vært skikkelig umulig i hele dag, og hun mellomste hadde hatt diare og var sår i stumpen... Det første jeg sa da var følgende: Hun mellomste får 2 jeksler som gjør at hun har tannbæsj og er sår i stumpen...dette sa jeg når jeg leverte henne i dag...Han yngste hadde vel egentlig bare en dårlig dag, og var selskapssyk sa jeg + at han sliter litt med magen...(hard)!! Da fikk jeg til svar: Kan ikke gå å bære på han hele dagen da, fordi vi har da to andre unger på hans alder her også...Ikke det jeg mente heller sa jeg, men da får dere bare la han skrike litt da... Da titta hun bare surt på meg....åhhh...skal jeg liksom ha ungene hjemme fordi den ene er selskapssyk og hard i magen og den mellomste har tannbæsj..??
Spirevipp med go`gutten Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Herregud, noen mennesker altså... Hvis ungene dine hadde det sånn idag, ja så kunne de vel fått litt ekstra kos/oppmerksomhet akkurat idag, mener nå jeg. Ingenting å ta på vei for i barnehagen, slike "utfordringer" må de tåle! Hilsen ei som har jobbet i barnegae selv :-)
Mamman til AM&JS Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Ja, litt enig med deg der da...fikk liksom dårlig samvittighet fordi dem var i barnehagen liksom...Akkurat når jeg kom så hadde vist nok vår minstemann dratt en av de andre minste i håret..så da var hun opptatt med den ungen...synes uansett det er forlite at ei dame skal være inne i barnehagne med to 1 åringer og to 2 åringer...
Honningmelon Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er ganske trygg på at noe slikt ikke ville blitt sagt i vår bhg. Og glad er jeg for det. Alle unger kan ha dårlige dager, akkurat som oss.
Mamman til AM&JS Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg skal ta opp dette med barnehagen...for henne som sa nettopp dette vet jeg kan være litt "sur"..og ikke helt være glad i jobben sin...selvom hun egentlig er veldig flink med ungene..kanskje hun også hadde en dårlig da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå