Gjest Sekretøsa Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Går det ann og bli svimmel, kvalm, og få skikkelig vondt i magen etter at man har tatt ut en tampong som kanskje ikke var heeelt klar for og bli tatt ut?
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ok, men jeg har veldig lang og desverre langvarig erfaring med tampongbruk. Og blir aldri kvalm av slikt. Selv om det skjer fra tid til annen. Kan det være smerter i livmortappegreia kanskje? Eller noe slikt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Den var litt tør, om du skjønner hehe. Kunne nok fint sitti 2 timer til, men jeg sku dusje (nok info nå ja). Og innihelvettesjævlavondtda!!!! Sånn, da fikk jeg brukt opp bannekvota i dag og! Er liksom oppved navlen, og jeg trooor ikke livmortappen er der, hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 trorr ikke du skal være nervøs. Neste gang får du time det bedre! Ha ha.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Dysleksi ser jeg er en del av plagene ja.. tør lissom Ja, får vel heller gjøre det. blør jo bare på dag 198 eller noe, så burde kunne det nå!
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Åja. Jeg hadde 10,5 mnd sammenhengende selv...
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Åh...og jeg som håpa at det snart gikk over )
ny vestfold Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 om du leser bruksanvisningen som følger ved pakningen,så mener jeg det skal stå noe om en slags "sykdom" man kan få ved bruk av tannpong,da blir man kvalm og svimmel..da skal man oppsøke lege.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 TSS kan man få ja. Men det er vel mer influensalignende symptomer som ikke kommer akkut ved en fysisk handling. Man får bl.a. høy feber og litt slike influensasymptomer som hodepine, kvalme osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå