Sunniva78 har to små Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Høres ut som at jeg skal ha med meg masse på sykehuset, men har ikke tenkt det altså;-) Fant bare ut at det var praktisk å dele opp pakkingen! Tar med en liten veske/bag til å ha på føden, med crocks og XL-1pulver, foto-og videokamera...Kanskje noe snacks, får se... Så har jeg pakka stelleveska til lillegutt, med litt klær til å ha på barselhotellet. Synes det er kos å ha litt egne klær. Så har jeg en sånn liten cabinkoffert til meg selv for å ha på barselhotellet. Der har jeg klær, amme-bh, toalettsaker++ Det som skal på barsel kan bare stå i bilen så lenge, så trenger vi ikke å drasse med så mye på føden:-) Hva gjør dere andre?
klumpen og gullet Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Hmmm, dette var ingen dum ide Sunniva78! Det er jo strengt tatt ikke nødvendig å ha med seg alt rallemikket inn på fødestua! Kanksje jeg skal pakke om...Ja, da får jeg noe å pusle med i ettermiddag også! =) Takk for tipset!
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg pakker en bag til meg, en til babyen, og så har pappaen pakket en egen bag til seg. Toalettveska står klar på badet. Men siden pappaen insisterer på at vi skal ta taxi til Ullevaal, så står bare bagene på soverommet til vi drar
Sunniva78 har to små Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Hehe, ingen årsak!! Bare hyggelig å lage litt mere arbeid til deg;-)
klumpen og gullet Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg gjør det meste for å få tiden til å gå om dagen.... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå