<3 qleopatrice <3 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg blir litt frustrert er det ikke det ene så er det det andre.... Ikke kan jeg trene, gå i butikker, jobbe, gå tur, vaske leil (Bekkenløsning)Ikke kan jeg spise sterk mat, snop, junk food, spekemat eller drikke øl!! Og nå kan jeg pigede ikke drikke kaffe heller!!!! Nå er jeg dritlei hele greia!!! Halsbrannen dreper meg hver kveld, og jeg føler meg som ei usexy dundre!! Nei jeg GLEDER med til ungen er ute!! Det jeg er glad for er de store puppene og at jeg er konstant kåt!! Bare masse syting i dag!! Kanskje sambo kan bli gravid neste gang??
HelenFlores Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 He he, det sa jeg til min kjære forrige dagen og;) "Neste gang der det din tur":P
Andrebolleiovnen Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Haha Samma følelsen her. Men hvor ble det av kåtskapen som alle snakker om!! Jeg vil ha den keg:o)
NormaJean Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 helt enig, hvor er denne kåtheten alle skrøt sånn av???? den er ikke hjemme hos meg iallefall..... dritt sur.... det er faktisk vondt å ha sex, ømt ved støt for å si det slikt. Mest av allt har jeg lyst på toastet focaccia med oliven tapenade, chevrè og serranoskinke. men neeeeeeida, ikke lov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå