semma Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Vi har helt ny seng og nye madrasser, burde vell beskytte de litt... Tisselaken ok?
Katharina88*Angelica08 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Bruk et tisse-laken du;) Har hørt flere gjør det.. Jeg for min del har ikke tenkt så langt enda heller, så vet ikke om jeg kommer til og gjøre det. Men har dere ny seng så ta på en laken du;)
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg la tisselaken under lakenet i går. Litt klamt, men det får funke.. Satser på at vannet ikke går i senga
Sunniva78 har to små Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har også lagt tisselaken i senga. La den mellom overmadrassen og madrassbeskytteren, så ble det ikke klamt!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Er mer redd for at det skal gå i sofaen jeg da! Tenkte jeg skulle begynne med "up and go"om et par uker ;o) I senga tenkte jeg å bruke tisselaken jeg også da...
gulda Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Har et engangs tisselaken under det vanlige lakenet i tilfellet, og merker ikke noe til det. Har faktisk med et ut i bilen også, for kan se for meg at bilsetet vil være noe styr å vaske! Vet det ikke er ofte fødselen starter ved vannavgang, men gjorde det hos mamma så vil være litt på den sikre siden.. ;o)
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Har lagt på beskyttelse jeg også... Sånn i tilfelle.. ) Prøvde først med tisselaken (sånn med frotte på den ene siden og plast på den andre), men det er veldig klamt og ekkelt å ligge på, ikke er det noe særlig til hjelp hvis vannet skulle gå heller, siden det ikke suger til seg noe særlig (vet det pga at dette blir brukt på jobben min hos dem som kan tisse på seg om natta, da kan det ligge en dam i lakenet... Ser for meg hvordan det blir med enda større mengder fostervann...!). Jeg byttet det ut med sånn Kladd man kjøper på apoteket, som man bare kaster, er myyyyyye bedre å ligge på og suger til seg mye bedre! ANBEFALES!! )
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 HVor får du kjøpt et sånt engangstisselaken?
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Har ikke tenkt på det engeng jeg! det er jo ikke ofte at vannet bare går sånn uten videre da, så jeg føler iallfall ikke noe behov for tisselaken el.l. Nå har jeg to barn fra før av, og på begge gikk vannet akkurat når jeg fikk pressrier. derfor føler jeg meg relativt trygg på at det ikke bare går sånn uten videre hos meg. men tenker muligens å legge et i bilsetet( ganske ny bil) på vei til sykehuset sånn i tilfelle! Men klart man vet jo aldri, så det skader jo ikke å ha et tisselaken:) får vel kjøpt det hos feks Hansen og Dysvik, KID osv.
Brunetta =) Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Bruker kladder i senga. De blir ikke så klamme. trekker til seg mye veske. Senga blir ikke den samme om man har fått fostervann i den....
gulda Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Kjøpte på apoteket, jeg. Mulig det er det samme som andre omtaler som kladd? Står ikke noe navn på pakka, men tror det er Tena, eller noe sånt. Kunne kjøpe de enkeltvis eller i pakke, og i ulike størrelser.
Gjest dagdrømmer Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 måtte bytte madrass etter vannavgang forrige gangl, så denne gangen brukte vi tisselaken. Og godt var det, vannet gikk på natta nå også. Funka kjempebra (men jeg var kjapp ut av senga og inn på badet da)
apea28 Skrevet 23. januar 2008 #14 Skrevet 23. januar 2008 Tisselaken her også, funker helt helt fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå