Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Måtte krype til korset idag og ta junior til legen. Oppkast siden natt til søndag og stigende feber og en unge som bare ligger der jeg legger han fra meg ble ikke så ålreit i lengden.. Junior er dehydrert og har en uspesifisert infeksjon og trenger sårt væske (som om jeg ikke skjønte det *s*) Uansett skal han legges inn på riksen hvis ikke jeg får i han x antall ml drikke innen klokken 19 ikveld, uten at det kommer opp igjen. Jeg får litt hetta.. Innleggelse?? Jeg har ikke internett på sykehuset (neida, ikke odr DIB, men for skolen), hvor skal jeg gjøre av bikkja, og sist men ikke minst: jeg vil slettes ikke sbo på et sykehus overhodet. Fikk klaustrofobi av det i sommer, da lå vi der en uke.. Medlidenhet ønskes og mottas med takk
L.P.R Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Oj da:s Ja masse medlidenhet fra meg! Hvor gammel er han?
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Takker masse for medlidenhet Junior er 2 år gammel
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Tror du ikke skolen vil klare seg noen få dager? Det kan vel ikke bli så mange dager på sykehuset vil jeg tro. Har dere ingen venner, familie, bekjente som kan passe litt på hunden imens dere er på sykehuset? Gå tur å gi h*n mat? Uansett.....du kan få en liten.. ...*trøsteklem*... ...hvis du føler deg bedre da=)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Skolen må jo bare seile sin egen sjø mens junior er syk, prioriteringen der er helt klar. Jeg har allergisk familie, så de kan ikke passe vofse, men det må jo bli kennel. Alt løser seg vanligvis tilslutt, det er bare ikke alltid like morsomt mens det står på Tar skamløst imot trøsteklemmen!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Hmm ja da var det jo ikke greit da, men kennel som du sier går sikkert bra det å=) Håper aller helst at gutten får i seg den der drikken og får beholdt det. God bedring til lille gutten din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå