Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hmmmmmmmm......er i tvil her JAaaaaaaa:::::::::::::::::((((((((((((((((
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg skal ha kombi..Har man vogn i lange tider.Både når ungen ligger i bag å når den kan sitte oppreist å kun trenger å vippe ned ryggen hvis det skal sove for eksempel!!!Får mer igjen for pengene!!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Vår mest solgte vognmodell: En komplett løsning som kan brukes fra nyfødt til 4 år – så lenge du trenger vogn. Kombivogn består av 2 komponenter som til sammen gir 3 løsninger: Sportsvogn og bærebag som sammen blir en bagvogn.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 jeg har kjøpt duo. Bagen er større, vogna er 4 kg lettere, og den er myyyye finere enn kombi:p Hadde duo (en gammel koelstra) til førstemann også, og var superfornøyd.
Nr 2 i magen:) Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 KOMBI her!! Kjøpte Brio kombi vogn. Føler det er mest praktisk. Men hver sin smak selvfølgelig! Må tenke hva som er praktisk og best for dere.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Tror vi går for kombi.. vært og sett på begge og så jo at duo er større- og det er sikkert praktisk.. men valget faller allikevel på kombi gitt.. synes den er koseligere liksom.. i den grad en vogn er koselig da
¤Jegblirmammaigjen¤ Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Jeg skal ha Simo kombi *drømmevogn* :-)
Tredjemann på vei :D Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Blir Simo kombi her også! Synes det bare er greit at bagen ikke er kjempestor jeg, selve vogna er jo veldig stor og romslig:-) Gleder meg til å kjøpe vogn!!!
2 søte småpiker Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Vi har Duo vognen. Og det er vi kjempefornøyd med, mest fordi vognen er 4 kg lettere enn kombivognen.
Hera83 Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Her blir det duo. Syns den er finest, samt at den er større.
nr 6 på vei Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Vil anbefale deg å kjøpe Basson Roma kombivogn hvis du skal ha ei kombi. Den er kjempefin, og du får mye mer for pengene enn ved kjøp av Simo. Vi var 100% bestemmt på Simo kombi, men etter å ha sett Basson Roma var vi ikke i tvil i det hele tatt. Kjempevogn..... Mener den skal koste 5490 på Ringo. Da er det med alt uten regntrekk-------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå