heisand? Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 ? hvorfor? sagt opp jobben for å være hjemme med mini i to år jeg
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Da er du ikke arbeidsledig Du er arbeider hjemme. Er mellom jobber, så pr. definisjon er jeg arbeidsledig. Skal levere siste oppgaven på et studie jeg har tatt ved siden av.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Du er vel ikke strengt tatt arbeidsledig hvis du har sagt opp joben din for å være hjemmeværende?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg var vikar før jeg ble satt på svangerskapspenger og senere gik ut i permisjon. Nå er den over og avtalen (muntlig) jeg hadde med sjefen var at han skulle ansette meg etter permisjonen. Det kunne han ikke likevel siden det ikke går så bra for bedriften hans likevel.. Men jeg koser meg hjemme med lillemann jeg, klager ikke annet enn at det blir mye mindre penger på oss. Sambo tjener ikke sååå bra at han kan forsørge 4 personer alene. Har søkt litt jobber da, man kun det jeg vil og ikka alt bare for å ha en jobb. Og jeg søker ikke på 100% heller...
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er ufrivillig arbeidsledig.
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 jeg er og arbeidsledig. er hjemme med mine to små. har aldri hatt en skikkelig jobb heller. fikk barn så tidlig og har studert litt. og nå når jeg virkelig trenger jobb så finnes det ingen. hvertfall ikke på denne øya.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har ikke småen hjemme jeg da. Siden jeg ønsker å jobbe, så er jeg tilgjengelig for vikararbeid og gutten er i barnehage hver dag:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Jepp. Ble tvunget til å si opp, også flyttet vi og jeg søker jobb som bare det. Er akkurat gått over på pleiepenger for en periode, så jobbsøking er ikke førsteprioritet akkurat nå, men ligger ikke på latsiden heller.
BettyBoob Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 jepp, er arbeidssøker meldt meg inni adecco nå og håper på snarlig jobb her i oslo
Hera Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Jepp, er arbeidssøker. Sa opp jobben min før jul. Orket ikke mer tull og tøys fra bedriftens side, så nå søker jeg andre jobber. Skal på intervju nå på torsdag. Gleder meg:0) Synes det er rart at det er så mange ledige jobber, men nesten "umulig"å skaffe seg en jobb. Jaja, jeg søker videre, med godt mot (foreløpig).
ninsoer Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 jeg er arbeidsledig. hadde bare vikariat da jeg gikk ut i sv.perm om noen dager da jeg ikke får mer penger for å være hjemme.. men synes d er litt tidligt å begynne å jobb.. så jeg ska snart begynne å søke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå