Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har i det siste fått skikkelige press / vondt i nedre del av magen og videre nedover mot rumpa og underlivet. Hva kan det være? Er 37+4 i dag.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det er sikkert nurket i magen som legger seg tilrette nede i bekkenet ditt (forhåpentligvis med hodet ned). Jeg opplever mye av det samme med mye trykk nedentil. Knøttet har ligget med rompa ned tidligere, men snudde seg i forrige uke, kjente da mer trykk. Nå har hodet festet seg og ligger dypt nede i bekkenet og kjenner nå mye mere ubehag i nedre del av magen/mot hoftene/bekkenet osv. Kjenner ut som han prøver å bane sin vei ut, spesielt når jeg har sammentrekninger i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå