Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Med tanke på det mobbe innlegget i barnehagen så begynte jeg å tenke på guttene våre..Hvordan går det med gutten din på skolen nå? Går det litt bedre? Håper det. Min virker som han trivest nå, har ikke klaga over noe og det virker som han trivest på skolen.Håper det bare varer.Men nå er jo læreren obs på hvordan han har hatt det. I februar har han bursdag,det gruer jeg meg slik til.Er livredd for at ungene ikke skal komme, det har vi opplevd en gang.Da gråt jeg bitre tårer,men den gangen ble det tatt opp av foreldrene til de ungene som var her...De var sjokkerte over både foreldre og barn.
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Dritgreigutten har det fint for tida, og det er deilig og se, men han observerer hva som skjer..... "nå er han ikke ekkel med meg mer mamma, nå tar han ******** i stedetfor" det er jævlig.... den dritungen får fortsette akkurat som før, bar eved å bytte offer.... jkeg syns det er sprøtt. Jeg skal være glad på mitt eget barns vegne såklart, men det gnager i meg at ikke dette blir tatt mer alvorlig på skolen, og at ingen sette den unge på plass. Det sjokkerer og forundrer meg. Når det gjelder bursdag så er det jo bar to uker siden vi feira dritgreigutten her, og jeg grudde meg hysterisk, men jeg valgte å invitere både voksne og barn, og det fungerte sånn passe. Han som trengte sine foreldre der hadde dem selvsagt ikke med, og det hadde dessverre ikke det nye mobbeofferet heller.... og han valgt eå sabotere litt sånn i ny og ne, men ja det gikk greit. Lykke til med bursdagen, jeg håper det blir bra! god klem fra
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Så godt å høre at det går bra nå,en må bare passe på videre funnet ut...Men at de ikke tar mobberen DETer jo helt vilt det jo...Stakkars han som nå blirmobba...Den skolen der burde vært klaga inn.De gjør ikke jobben sin...Skal dere flytte snart? Synst jeg såg ett innlegg om at dere skal flytte etter hvert?? God klem igjen :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå