Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har tenkt å kjøpe meg et fotbad, for nå verker det i føttene mine hver eneste kveld. Tenkte på et sånt som har slike masasjegreier oppi til å rulle føttene på Har dere et fotbad dere er fornøyd med? Vet ikke hvilket jeg skal kjøpe/bestille.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Ingen tips men mener jeg har lest at gravide ikke skal bruke sann elektrisk med massasje siden det kan skape vibrasjoner i kroppen og gå i fosteret. Aner virkelig ikke altså men bare noe jeg har hørt.... Bruker kun å ha beina i en balje med vann og grønnsåpe, deilig!!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Vibrasjoner i føttene er helt trygt. Det du har hørt er sikkert om vibrator. I tillegg til fotbadet (og jeg vet ikke hvilket som er det beste. Ville bare kjøpt det billigste jeg da.. ) burde du bevege føttene hvis du må stå mye. (litt opp på tærne, strekke ut føttene, prøve å spre tærne osv. ) Det skal gjøre det mindre vondt. Og kjøp geleinnleggsåler. Følte meg som en gammel kjærring når jeg kjøpte de men de er utrolig gode å gå på
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Takk for tips begge to! Har aldri hørt om at det er skadelig med fotbad, det dirrer vel kun i føttene? Ellers pleier jeg å ha føttene i varmt vann med grønnsåpe, det er veldig godt det også! Har bare vært så fryktelig trett i bena i det siste, så jeg tenkte kanskje det var godt å rulle dem på sånne masasjegreier + vann. Men tror jammen jeg skal prøve geléinnleggsåler! Gammel kjerring følte jeg meg allerede da jeg kjøpte brodder hehe... Ikke at jeg har fått brukt dem så mye, fikk nesten vondere i beina av det. Men tryggere på isen da.. (lei vinteren nå)
minime&spire Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 jeg har og verking i føttene nå.. er det vanlig?skikkelig ubehagelig til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå