Mikkemafian Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Må bare si at det er utrolig deilig å være hjemme på dager som denne. Lille trille sover søtt i vognen etter lang tur i solskinnet, med frisk fjelluft og knasende snø...
LINDA*** Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Så enig så enig. Hadde et innlegg om det her om dagen;) Neon dager er bare kanooondeilig å være hjemme med knotten. Vite at verden bare dreier seg om meg og han!
Mikkemafian Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Er også veldig glad for at jeg ikke bor i byen nå... Savner det av og til, men å bare kunne legge snuppa i vognen og trave inn i skoen ehh. skogen er utrolig deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå