mamma >to gull Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Er dere fornøyd med den? Jeg vil ha en lett sportsvogn som er god å trille,ryggen kan legges mer eller mindre flat og lang rygg og ikke tar så mye plass i bagasjen.. Oppfyller denne vogna disse kriteriene? Er så usikkert hva jeg skal kjøpe så kjempe fint med deres erfaringer..
2 tette - med flette Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Den blir ikke så veldig liten når man slår den sammen, ikke så liten som man skulle trodd hvertfall, men det er jo bare å teste om den passer i bilen din da.. Den er hvertfall veldig god å trille.. Eneste som er er at det kan komme lyd fra hjulene etterhvert, noe som er ganske så irriterende, men det går visst an å fikse lett..
mamma >to gull Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 så lenge den tar mindre plass enn en simo kombi så..hehe.. har relativt stort bagasjerom ja..Vi får se hvor liten den blir. Takk for svar;) Noen flere? Er ryggen lang?
☆Lille my* Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg synes sportsdelen er litt smal! Og framhjulet har en tendens til å ikke gå i lås når man vil! er en ganske vanlig feil på disse vognene! Jeg solgte å kjøpte ny emmaljunga! Lykke til med vognkjøp=)
☆Lille my* Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Vil anbefale emmaljunga city cross som svarer til det du spør etter! meget lett, tar liten plass og ryggen kan legges helt ned! Kalesjen kan også bøyes helt over.
mamma >to gull Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 hvor har de emmaljunga vogner da?hadde tenkt oss på barnas hus,der har de masse salg på vogner,men ser ikke den der. Babyshop kanskje?
Nicita73 Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Jeg syntes den vognen er forferdelig, solgte den nesten med en gang igjen jeg. Ikke god å trille, smal, mye greier for å legge den sammen, jeg hadde "baggen" den veien så gutten min så fremover, når jeg da la han ned, ble den baktung og vippet lett. Ville nok tittet på en annen type vogn.
☆Lille my* Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Emmaljunga har de bare på bebito i trondheim ihvertfall! Mener du quinny eller emmaljunga nicita73?
L.P.R Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er veldig fornøyd med min:o) Eneste jeg synes er negativt med den er at jeg ikke får den på trikke alene, den er akkurt litt for bred. Ellers er den super og klappe sammen, har ikke noe problem med julene, smører de bare når de lager lyd. Anbefaler quinny freestyle:D
mamma >to gull Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2008 ok,så er tydeligvis veldig forskjellig fra person til person. Men Line:er ryggen relativt lang på den?Småen her på 9 mnd er ganske lang...
L.P.R Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Vet at venninen min ikke kan bruke den til datteren sin lenger, men hun er 2,5år, og lang i ryggen. Sønnen min på 7m har masse plass i ryggen, og han er 69cm:o)
L.P.R Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 Kan måle rygglengden på vognen om du vil ha eksakt cm?
mamma >to gull Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2008 neida,det trenger du ikke,skal på barnas hus etterpå og se på litt forskjellige vogner,men ellers takk;))
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #14 Skrevet 22. januar 2008 jeg har Quinny freestyle - finnes ikke fornøyd i det heletatt ... er siste gangen jeg skal ha tre-hjuling. Neste gang blir det Emmalhjunga.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. januar 2008 #15 Skrevet 22. januar 2008 Veldig fornøyd. super å trille, kan legges flat, tar ikke så stor plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå