Gå til innhold

noen flere som har barn som sover lenge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt barn sover så utrolig mye om natten..han legger seg sånn ca 18:30 og våkner klokken 09.00 hver morgen...i tilegg sover han 1,5 time i b.hagen..det er jo veldig deilig for oss da, men lurer på om det er normalt å sove så lenge..nen flere med syvsover barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min gjorde det, frem til rett før jul. Han sover også 2-2,5 time i b.hagen, ser ut som vi må kutte ned til halvannen time nå, for han har begynt å våkne kl. 06 hver morgen samt ikke sovne før 20 om kvelden. Så da har v i en gutt som sov 14 timer hver natt, som sover ca. 10 timer pr natt nå.....trøtt som en strømpe er han innen kl. 10. Så nå er vi nødt til å ordne opp i det.......hehe.

Skrevet

Gullet mitt sov fra 19 til 09 hver dag fram til han ble 19mnd(i høst) da begynte jeg på skolen og begynte å vekke han rundt 7 og da begynte han pluttselig å våkne rundt halv 7.. Veldig merkelig.. Men nå legger han seg halv 8, våkner i 6 tiden og kommer inn i våres seng og sover til 9. Det er veldig godt i helgene iallefall :) Han sover rundt en time om dagen. Er straks 2 år :)

Skrevet

ja min sover fra 1800 til 0800...sånn ca. Men før son fra 2000 til 1000..det var lenge om morgenen det...men vi måtte forskyve sovingen litt etter at hun begynte i barnehagen. hun sover 1+2 timer om dagen og er snart 2 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...