Gå til innhold

Dere drevne eksamens fruene.... Vil dere se hit litt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye leste\leser dere før eksamen?? Føler jeg har god grep på stoffet nå, men må absolutt lese mer. (eksamen til fredag).

Jeg har konstant dårlig samvittighet når jeg ikke leser. Tenker at det her er unødvendig, burde heller lese.

Har vært borte og lest fra 9-14.00 idag, og tenkte en time eller to ikveld og.

Det jeg trenger er vel å høre at det er ok at jeg drar og shopper gardiner og ting istedet for å lese i ettermiddag, he he...

Jeg har pådratt meg en kronisk sykdom, dårlig samvittighet:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man KAN faktisk lese for mye også, he he...bedre å ta en pause enn å sitte å nilese når du har god kontroll. Jeg tok alltid helt fri siste dagen før eksamen og tebkte på noe helt annet - ellers ble jeg helt tullerusk. Lykke til på fredag!

Klem

Skrevet

Kjenner til den dårlige samvittigheten ja...

Leser sjelden mer enn de 3 siste dagene før eksamen jeg...

Skrevet

Vel.. Jeg bruker ikke lese i hele tatt nesten.. Leser over stoffet et par ganger... Sitter det ikke da, så sitter det ikke i hele tatt...

Du kan godt ta deg noen pauser, blir det for nitidig lesing, så får du ikke med deg stoffet likevel...

Lykke til! =)

Skrevet

Det hjelper ikke å nipugge hvis du har hode ditt et annet sted, så tviler på at det er noen krise og dra på shopping:)

Kanskje det gir deg en eksta kick til å lese mer:)

kos deg på shopping og legg igjen den dårlige samvittigheten i søpla.:)

Kos deg og lykke til på eksamen:)

Skrevet

Takk for svar..

Ja, jeg tenker også at det kan bli for mye, men tenker at det gjelder andre og ikke meg, hi hi:)

Ikke bare bare å lese til eksamen når vi akkurat har tatt ove huset og jeg heller vil være der..

Gulp, 3 dager i forveien!!! :)) Jeg bruker ihvertfall den siste uka, he he...

Går det bra når du leser kun 3 dager før da?

Klem

Skrevet

Går faktisk veldig bra med 3 dager, ellers hadde jeg lest mer. Har kun fått A er og B er....og da er jeg fornøyd når jeg bare leser 3 dager...

Skrevet

Kunne ønske jeg hadde bedre selvkontroll og!! Jeg får panikk og pustebesvær om jeg ikke føler jeg kan svare på alt.. he he. Hater eksamen, får snart eksamensutslett, hi hi.

Takk for svar gullhøner, skjønner at jeg må legge igjen samvittigheten og at det ikke er krise å gjøre andre ting ja. Godt og bli påminnet til tider..

Skrevet

Oj, hehe:) Ja,det er jaggu enklere for noen... Har du noen tips eller? hehehe

Skrevet

Det to første dagene skriver jeg notater fra stoffet. hvisst vi har fått oppgaver eller gamle eksamener pleier jeg å gjøre dem. Så leser jeg på notatene siste dagen. Pugger skikkelig. Sier ting høyt for meg selv...lager små huskeregler på en måte. Når jeg legger meg om kvlden går jeg igjennom mye i hodet og prøver å huske hva jeg har skrevet og pugget...så gjør jeg det samme når jeg våkner neste morgen...har også brukt lapper på do o.l. før...

Jeg er også på alle forelesningen og følger skikkelig med og tar notater og er aktiv..

Jeg var absolutt ikke noe skolelys på videregående..hadde bare 3 ere og noen få 4 ere, men tror jeg er blitt voksen og er mer interessert stoffet..går sykepleien...2. året.. og stortrives..

Masse lykke til og kos deg på shopping : )

Skrevet

Var alltid skippertaksstudent jeg da...hehe...kanskje ikke den rette til å spørre om dette da.. :-D

Så jeg leste hele tiden dagene før eksamen. Utrolig at det gikk bra egentlig. Tror jeg ville lest på en annen måte nå.

Men du ønsker jo svaret mitt: ja, det er fin avkobling å kjøpe gardiner ;o)

Skrevet

Det kommer da an på hvordan du studerer resten av året! Er det en eksamen du har fått med deg det som er av forelseninger osv, så slapp av. Motsatt....dropp gardinene! Hvis dette er den uke du skal lære deg pensumet på, så kan du ta pause etter eksamen!

Det var min taktikk hvertfall. Går ikke an å lese for mye:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...