Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Er dette noe som er lurt å kjøpe inn på forhånd? Har dere noen erfaring med hvilken som er bra og kan anbefale?
termin 29.jan Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 PureLan (fra Medela tror jeg) er kjempebra. Liten og dyr tube, men veldig drøy. Super til tørre og sprukne lepper også :-) og så smurte jeg den i rumpa på babyen av og til. Veldig seig og holder fuktigheten bra ute.
Har to herlige gutter! Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 vil babyen få salve i munnen da hvis man smører? rart spm men vil den ikke det?stakkar smaker vel ikke godt?
Nybakt_mamma=) Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Nei, akkurat den salven trenger man ikke å fjerne før man skal amme babyen =) For det er et naturprodukt. Fettet som har vært i ullen til sauen for å være litt mer presis.
lizamor Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Jeg prøvde mye forskjellig,og syntes Avent sin salve var best. Fåes på alle apotek tror jeg.
snene Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 https://www.net-apotek.no/site/shop/products/view.html?p=357170 Den er super, har brukt den lenge på leppene - og fungerer på tørr hud/utslett/eksem/neglbånd. Så kan vel bruke den som brystsalve og etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå