Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Bare lurer på noe jeg: på en konsert i oslo spektrum som begynner kl 19, når bør en egentlig møte opp for å få stå litt nærme scenen? Krever ikke å stå helt inntil selvsagt, men vil gjerne ikke stå bakerst heller....
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Hvorfor legger du ut spørsmål om dette på kranglesiden?? Jeg kan ikke helt forstå at det skulle være noe påtrengende behov for å være anonym med dette spørsmålet heller, så det kan umulig være grunnen.
Turid Laila Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Møt opp tidlig på dagen. Da er det størst sjans for å bli oppfattet som en dum groupie, ha sex med en av medlemmene i bandet, da får du sikkert backstagepass også.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Du bør være der 9 - 10 tiden for å være sikker. Når det begynner å komme folk kommer de fort. MEN er du gravid vil jeg fraråde dette, for det blir enorm trengsel. Ikke bare inne men allerdene i køen, verre enn det er mulig å forestille seg. Jeg har sett gutter grinne av smerten, ha ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå