Gå til innhold

Spm ang konsertkø...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på noe jeg:

på en konsert i oslo spektrum som begynner kl 19, når bør en egentlig møte opp for å få stå litt nærme scenen?

Krever ikke å stå helt inntil selvsagt, men vil gjerne ikke stå bakerst heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor legger du ut spørsmål om dette på kranglesiden?? Jeg kan ikke helt forstå at det skulle være noe påtrengende behov for å være anonym med dette spørsmålet heller, så det kan umulig være grunnen.

Skrevet

Møt opp tidlig på dagen. Da er det størst sjans for å bli oppfattet som en dum groupie, ha sex med en av medlemmene i bandet, da får du sikkert backstagepass også.

Skrevet

Du bør være der 9 - 10 tiden for å være sikker. Når det begynner å komme folk kommer de fort.

MEN er du gravid vil jeg fraråde dette, for det blir enorm trengsel. Ikke bare inne men allerdene i køen, verre enn det er mulig å forestille seg. Jeg har sett gutter grinne av smerten, ha ha ha.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...