Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til legen på mandag for å fjerne en føflekk og må da sikkert ta lokalbedøvelse av et eller annet slag. Hvis jeg skulle være gravid, er det farlig da?

Når jeg tenker over det kan jeg jo be legen om å teste meg også da, jeg har jo IKM på onsdagen samme uke.... det hadde jeg ikke tenkt på ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk beskjed om å unngå de sist om det ikke var livsnødvenidig....

så ville venta jeg om jeg var deg til du vet.....om den ikke må fjernes da?

Skrevet

Den må egentlig fjernes. Klarte å klore på den en gang og nå har den blitt veldig stygg. Men jeg får jo høre med legen når jeg kommer dit for sikkerhetsskyld. Kan jo ta en test med blodprøve kanskje? Får man ikke et sikrere resultat da? Det er jo 2 dager før IKM, så det burde vel kanskje slå ut da... men har ikke den helt store følelsen denne måneden heller da, så det går sikkert greit.

Skrevet

jo burde slå ut da...men det er ikke alle som tar blodprøve for å finne mulig hcg utenom tvilstilfeller...vær obs på det....om den bare er stygg MÅ den jo ikke fjernes da eller?

Skrevet

Den er halvt løs og blir fort irritert. Jeg kommer stadig vekk borti den og da gjør det vondt. Jeg får bare høre med legen, om hva han mener.

Skrevet

Et foster kan jo overleve narkose,så lokalbedøvelse er nok greit.

Dessuten deler dere ikke blodbane enda,så det har ingen betydning.

Skrevet

hadde systemet fungert så enkelt så kunne vi jo bare drukket oss dritafulle da før vi tester positivt om ungen ikke blir påvirket uansett....

fødte med full narkose jeg så veit de overlever......men kan man unngå bedøvelsesmidler er det det beste.

Skrevet

Hei! Jeg var borti akkurat det samme som du beskriver vedr. føflekken. Jeg hadde revet av toppen, men det var væske og blodansamlinger der. Rev det stadig opp, siden den satt litt utsatt til på underarmen. Da jeg kom til hudlegen med den var jeg gravid. Han sa det ikke var farlig med bedøvelse, men jeg ville ikke ta noen sjanser. Han frøs derfor av restene. Et par uker senere kom jeg tilbake for å ta biopsi av huden der den hadde vært, og da hadde jeg på sånn plaster med bedøvelsesmiddel. Gjorde ikke så vondt å ta den biopsien da, og jeg slapp lokalbedøvelse. Heldigvis var det ikke noe galt med den *S* Lykke til!

Skrevet

Oi,beklager da....

Alt for å ikke ta til seg fakta...

Hva skjer med å bli så fornærma?

Har ikke akkurat sagt noe slemt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...