Gå til innhold

pusse opp eller selge boligen min ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

trives vel slik passe bra, men er såååå mye og gjøre her. Kan faktisk bli kjempefint når vi har fått pussa opp hele leiligheten. Må bytte ut alle hvinduene, nytt kjøkken, pusse opp trappe oppgangen.

Er et stort loft som man kan lage gjesterom og tv-stue på. Men alt dette koster penger, og penger vi ikke har. Kunne tenkt meg og flytte inni fix ferdig leilighet - men også prøvd og få det til her. Men kjedlig og bruke feriepenger vær gang sommeren kommer bare for og slite seg ut..vil jo ha ferie også ....

Selge eller pusse opp ??? ;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanskelig det der..

Ønsker selv å flytte inn i noe som er fiks ferdig, men det er noe med det å pusse det opp, og få det AKKURAT slik du vil ha det selv da..

Det er vel en del dere kan gjøre alene, evnt ta refinansiering på leiligheten og pusse opp ? :)

Skrevet

joda, det kan vi sikkert. hvet ikke hvordan det er når man har 100% finansiert boliglån ....

Skrevet

Man må vel ha betalt ned litt for å få finansiert mer, men trenger vel ikke så mye om gangen ? :)

Skrevet

Dersom dere har fullfinansiert boligen nå og skal pusse opp må det gå av løpende penger. (ltså inntekt etterhvert som den kommeR)

Eller dere kan låne opp uten pant i boligen og så refinansiere etter ny takst og få alt i ett lån igjen.

Husk at fiks ferdig i Drammen i disse tider fremdeles er svindyrt og dere vil nok sitte igjen med mer for å pusse opp, men selvfølgelig, det koster og langt fra bare i penger.

Fordelen er at det er mye billige håndverkere i byen om dagen.

Lån opp uten pant og bruk dem. Da får dere jobben gjort raskest og vil sitte igjen i pluss vil jeg tro:)

Skrevet

takk skal du talla .. jeg skal undersøke litt... :-)

håper att alt går fint med magen og studiene ... :-)

Har dere fått svar på oppgava dere leverte før jul ??

Skrevet

Vi har ikke fått svar ennå, men pappa har kunnet si så mye som "den er i det øvre sjiktet" så vi vet jo egentlig at det er gått bra:)

Også har vi jo hatt eksamen, den var overraskende enkel!

Trodde det skulle være fryktelig vanskelig jeg;) hehe...

Fortell meg hva det blir til med dere da, om dere pusser opp eller flytter.

Vi pusser opp... Slitsomt, men moro:)

Og vesla i magen er like klin gal som storesøster, full aktivitet:)

Skrevet

så flott og høre da :-)

Gleder meg på dine vegne ... :-):-)

Kos dere med magen og hverandre, så snakkes vi en dag. Må treffes og ta en kaffe snart :-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...