Gå til innhold

fotbehandling er det dumt????????????????????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk fotbehandling til jul i gave , skal på det i morgen også var det noen som sa at det kunne sette i gang fødselen, noen som har hørt eller opplevd det. er jo i uke 37 så er jo ikke farlig men bare lurte jeg. klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok det for litt siden.. ikke noe problem.. skal ikke trykke så hardt på føttene tror jeg...

Skrevet

Det er ikke vanlig fotbehandlig som kan sette i gang fødelen men masasje eller fotsoneterap som kan gjøre det. De ser at du er gravid og du kan også si det selv slik at de ikke bruker olje som er skadelig for fosteret.

Det er som når man får masasje tidlig i svangerskaper og man må si fra slik at de kan bruke andre oljer enn de som er farlige. Dette kan de.

Skrevet

Fotpleier har jo peiling på dette da. H*n vil sørge for å ikke trigge de evt punktene. Kos deg med forbehandling du. Skulle ønske det var meg.

Skrevet

Det er enkelte punkter man skal holde seg unna, men når du er så langt på vei, har det ikke så mye å si. Jeg går til fotsonebehanling på grunn av bekkenløsning og har fått beskjed at det er noen av punktene man ikke bør massere for hardt på (nå er det vel blant annet de punktene man bruker når man setter nåler for modning). Du kan jo i tilfelle ringe en fotsoneterapeut for å høre.

Jeg vil i alle fall anbefale deg å ta behandlingen nå, for venter du til etter fødselen kan det bli en stund til det passer og dessuten skal du jo være der for å slappe av. Jeg var til aromaterapi ikke så lenge etter fødselen sist. Det var veldig deilig det, men det er jo litt pes å måtte dra rett hjem etterpå og jeg klarte ikke å slappe helt av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...