Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Og jeg er stolt av dere alle sammen;-)) Håper jeg rekker innom i kveld før jeg besvimer, for her er det jo masse å ta igjen - bare fra igår:-) FLINKE FLINKE JENTER - Sånn vil Attpåklatten:-) ha:-))))))
frøydis m/ 4 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Du laget deg mye arbeid når du skjente slik på oss! HA HA
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Ja men jeg kommer til å stryke på datakortet lizzom.....( å nei du... har bare hatt problemer med å komme inn på skolen i dag. Og der finner jeg oppgavene jeg holder på med.....) Men jeg er nok nødt til å ta en pause snart...Kan ikke forlange at guttene skal gå alene hjem fra bhg.....
Karomamma Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jøss, er du feig eller? Klart de kan gå hjem alene!! Karosnuppa er hjemme alene fra barnehagen i dag. Jeg bare la frem en kniv og et brød. Kjøleskapet rekker hun opp til selv. Neste gang tenkte jeg å legge frem penger slik at hun kan handle lunsj. Det er ikke SÅ himla langt til Kiwi.... Jeg har jo ikke tid til å være hjemme med henne. Må må må skynde meg å gå gå gå... på kontoret så jeg får fred til å DIBBBBBBBBBBBBBBEDIBBDIBB....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Nei sant det.....Frisk luft har aldri tatt livet av noen.... Kansje jeg bare skal la de gå.. "ringer bhg og ber de kle godt på de". Ha ha ha ha ha ha ha ha. Lunsj fra Kiwi er nok ikke så dumt.... Vi har jo coop mega rett i nærheten....Kan jo begynne å be guttene gå innom å handle litt middag før de kommer hjem da............
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Nå synes jeg jammen dere har begynt å gjøre riktige prioriteringer;-) Hahahahaha:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå