lilla jag Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 fant en nyydelig kjole der som jeg betalte depositum på.800kr.den eneste haka var at de virka så uproffe.de var lite hjelpsomme og ikke hyggelige i det hele tatt.uannsett hva jeg og andre spurte om,fikk vi bare et krast svar tilbake osv.bekymrer meg litt å leie kjole fra sånne folk.ikke en koselig opplevelse i det hele tatt. andre som har erfaringer derifra?bedre enn mine forhåpenteligvis.
Mininni Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Søsteren min leide der, men det er mange år siden, så de har sikkert byttet ut betjeningen - den gangen var de i alle fall både hyggelige og hjelpsomme. Det var ikke noen problemer rundt leien den gang, ihvertfall. Men hadde jeg vært deg hadde jeg sendt dem en e-post (til daglig leder, mailadresse [email protected]) og gi uttrykk for hvordan du opplevde besøket der. De som jobber sånne steder lever jo av sitt gode navn og rykte, og de bør ha stor respekt for at å finne kjole er en stor og viktig opplevelse for deg. Fortell hvordan de oppførte seg (gjerne mer spesifikt enn hva du gjorde i innlegget ditt) og si at du forventet en helt annen behandling på et sted der du skal benytte såpass mye penger. Du kan også påpeke at du håper de ikke vil være bekjent av slik oppførsel overfor kunder, og at du håper på en bedre opplevelse neste gang du kommer innom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå