2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hva slags erfaring har du? kjente du noe på kroppen? Her brukt det i litt over 1 uke nå, og syns ikke jeg har merket store endringene... Hvor lenge brukte du de?
*Rutletutt* Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Kjøpte en sånn 5-ukers kur en gang...funket ikke på meg, nei:o( Eneste positive var at jeg fikk en vane med å drikke mye vann...skal jo drikke mey vann til de pillene, så det har jeg fortsatt med...ca 3 år etter;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Merket mye første gang jeg prøvde det, men ikke noe neste gang. Du skal merke noe etter 2-3 dager. Om ikke du merker noe da, har de nok ikke sin funksjon på din kropp:-) Jeg brukte dem i 6 uker første gang, men den største effekten var faktisk første dagene. Gikk mer på toalettet og svettet ekstra. Gikk ikke ned i vekt om det er det du vil. Det er et renseprodukt, ikke et slankeprodukt, selv om produsenten markedsfører det som en kickstart til slanking;-) Det selger bedre vet du:-)
skorpionfruen Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Vi har prøvd begge her i huset og det funket ikke i det HELE tatt.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er mer på do... men todde liksom jeg skulle få litt ekstra energi når avfallsstoffene kom seg ut av kroppen. Jeg har nå kjøpt et 5 ukers kur så jeg skal bruke den opp, så får vi se. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå