Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 ..Når jeg går inn på "din egen side" så får jeg bare error!!!?? Hva er gæærnt? Har jeg byttet nick for mange ganger eller?? Noen andre som har samme problemet??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Djeeezzzeeeeeezzzzzz... du er bare helt håpløs dum!!!:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Hvis du går inn på ris og ros, så kan du se hvor stort problemet er, og hvor lenge det har vart.......... lykke til med å få det fiksa.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg tilbød meg å hjelpe Janne med problemet, men hun surna og sletta innlegget mitt:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Takk for hjelpen! jeg bor ikke her jeg, skjønner du!! -Så har ikke fått med meg det.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 du får gå inn på denne tråden da:-) http://www.dinbaby.com/forum/thread/136474099
rødblåoggrønn Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 eeeeeeeeeeeeeeeeh, var det ikke et julenick jeg hadde a? Ja ja, får ha dette litt nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå