Gå til innhold

jeg skal bytte nick, men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..Når jeg går inn på "din egen side" så får jeg bare error!!!?? Hva er gæærnt? Har jeg byttet nick for mange ganger eller?? Noen andre som har samme problemet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djeeezzzeeeeeezzzzzz... du er bare helt håpløs dum!!!:-)

Skrevet

Hvis du går inn på ris og ros, så kan du se hvor stort problemet er, og hvor lenge det har vart.......... lykke til med å få det fiksa.

Skrevet

Jeg tilbød meg å hjelpe Janne med problemet, men hun surna og sletta innlegget mitt:-)

Skrevet

Takk for hjelpen! jeg bor ikke her jeg, skjønner du!! -Så har ikke fått med meg det.

Skrevet

da så.....!!

 

GOD JUL DA!!

 

hihi

Skrevet

eeeeeeeeeeeeeeeeh, var det ikke et julenick jeg hadde a? Ja ja, får ha dette litt nå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...