Gå til innhold

Dere som har ammet og vært gravide samtidig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å amme med ømme pupper? Er 99% sikker på at jeg er gravid igjen, gutten vår er 6 mnd gammel. Har ingen symptomer enda, venter mensen til fredag. Føler det bare på meg, også har jeg en rar følelse i magen. Sist svangerskap fikk jeg skikkelig såre bryst/brystvorter, klarer ikke tanken på hvordan det er å amme da?? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg mista melka med en gang jeg blei gravid...hadde jo slitt med for lite melk, men så bare var den helt borte vekk.

Skrevet

Ok. Er det noe som er vanlig? Håper på å kunne amme lenger, hvis det er mulig..

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det står litt om det på ammehjelpen...er visst vanlig at en får mindre melk, og det er vanskeligere å få økt den igjen.

http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=181

Jeg hadde fremdeles null matlyst etter at jeg fødte, og fikk ikke i meg særlig næring, så antar at kroppen min prioriterte fosteret over den diende babyen slik at melka stoppa for godt.

Skrevet

Er 12 uker på vei ca. Jenta mi er 8mnd.

Jeg ammer enda syntes ikke det er noe værre en før. Hos meg er problemet mer at jenta mi har fått tenner, så vi har begynt avvenning.

Skrevet

Heisann..Lillegullet her nærmer seg to og hun får faktisk litt enda..Har fått i hele svangerskapet..Litt vondt har det vært innimellom.. Akkurat hvor mye melk hun får i seg vet jeg ikke- er nok mest kos...Er høygravid og skal ta KS om 8 dager nå og er litt spent på hvordan det blir da ;-)

Skrevet

Jeg ammet eldstemann til han var 21 mnd. Da var jeg 6 mnd på vei med nr 2, og magen begynte å bli i veien...! De siste mnd ammet jeg han kun på kvelden. Fikk mindre melk etterhvert, men om det kom av graviditeten er vel vanskelig å si. Hadde aldri ømme bryster i graviditet nr 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...