2 tette - med flette Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 babyen min har mye luft i magen, og ligger og "trykker" og sliter skikkelig.. Det er veldig ofte det bare er promp som kommer, og det er nok veldig vondt og tungt å få ut, siden det først er masse skriking og høye hyl som er helt hjerteskjærende, og så masse promping etterpå.. Det kan pågå i halvtimes - times tid, og synes det er så fælt at hun skal ha så vondt..
BettyBoob Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 press babyen bøyde ben oppover mot magen for å hjelpe, det funket bra for oss! hvis du ammer, prøv å legg merke til hva du spiser, kan være ungen reagerer på noe du har spist! mini reagerte veldig på kullsyre, etter at jeg kuttet det hadde han ikke mer vondt i magen! mange reagerer også på løk o.l
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 min erfaring er at kiropraktor har retta litt på ting, så de har blitt helt fine etterpå!!!!
2 tette - med flette Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 oi kullsyre.. Kanskje vesla reagerer på det da, jeg har drukket brus nesten alle dager på kvelden :/ Men jeg drakk bare vann en kveld men fortsatt så var det helt forferdelig, så det er jo ikke sikkert det er det heller..
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 sviske saft kan hjelpe. eller sukkervann. sukkervann hjelper på smertene hvertfall. når min hadde sånne smerter så hjalp det av og til å trykke litt i korsrygge.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Ang det presse beina opp mot magen - virket best her når vi hadde knærne på mini samlet. Når knærne spriker får du ikke ut så mye luft :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå