Gå til innhold

Gode tips for baby med luft og vondt i magen ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen min har mye luft i magen, og ligger og "trykker" og sliter skikkelig..

Det er veldig ofte det bare er promp som kommer, og det er nok veldig vondt og tungt å få ut, siden det først er masse skriking og høye hyl som er helt hjerteskjærende, og så masse promping etterpå..

Det kan pågå i halvtimes - times tid, og synes det er så fælt at hun skal ha så vondt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

press babyen bøyde ben oppover mot magen for å hjelpe, det funket bra for oss! hvis du ammer, prøv å legg merke til hva du spiser, kan være ungen reagerer på noe du har spist! mini reagerte veldig på kullsyre, etter at jeg kuttet det hadde han ikke mer vondt i magen! mange reagerer også på løk o.l

Skrevet

min erfaring er at kiropraktor har retta litt på ting, så de har blitt helt fine etterpå!!!!

Skrevet

oi kullsyre..

Kanskje vesla reagerer på det da, jeg har drukket brus nesten alle dager på kvelden :/

Men jeg drakk bare vann en kveld men fortsatt så var det helt forferdelig, så det er jo ikke sikkert det er det heller..

Skrevet

sviske saft kan hjelpe. eller sukkervann. sukkervann hjelper på smertene hvertfall.

når min hadde sånne smerter så hjalp det av og til å trykke litt i korsrygge.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ang det presse beina opp mot magen - virket best her når vi hadde knærne på mini samlet. Når knærne spriker får du ikke ut så mye luft :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...