Gå til innhold

dere som har fått flere barn, gjerne to tette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var kroppen etter fødsel #2? går man like lett tilbake som etter #1? tåpelig og forfengelig spørsmål, men lurer allikevel. jeg mener da selvfølgelig både magen og nedentil og det som er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente ikke å være anonym nå da

Skrevet

har 4 barn, kroppen og underlivet har gått fort tilbake og er helt normalt igjen. Magen gikk kjempe raskt tilbake med de 3 første, men med nr 4 måtte jeg slite litt. hehehe nå først er den normal og tulla ble 1 på søndag ;o)))

Skrevet

Jeg har 4 år mellom mine to jenter. Med førstemann fikk jeg tilbake kroppen min etter 6 uker, alle kiloene var borte etter 3 uker. Men med nr. 2 som ble født i desember, er det fremdelse 6 kg. til min normale vekt og magen er der og jeg har fått større rompe og lår. Så mine gamle klær kan jeg bare glemme!!!!! Håper det blir bedre nå som jeg skal begynne å trene igjen.

Skrevet

hm tyder på at dette er ganske individuelt altså, som jeg trodde.*sukk*.

flere?

Skrevet

Tror det kommer helt ann på hudtype også... Men om magen gikk fort tilbake med nr. 1 klarer du det nok med nr 2 også. Jeg har to tette( 1 år og 6 måneder immellom mine) Er litt slappere på magen denne gangen, men jeg har ikke trent noe heller, da jeg ikke har hatt ork til dette av forskjellige årsaker,hihi ;)

Skrevet

Hadde ks med førstemann, så da så jeg jo lik ut nedetil som før jeg fødte;o) Magen brukte lang tid på å komme seg - ble aldri helt den samme.

Andre gang gikk magen mye fortere vekk og kg rant av - er nå knappe 6 mnd siden fødsel og jeg veier 4 kg mindre enn da jeg ble gravid. Ble klippet nedetil og det ser forsåvidt helt greit ut;o)

Skrevet

Er 2 år og 7 mnd mellom mine forresten...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det er jo veldig tett i mellom mine...11 mnd og 1 uke. Jeg sleit mye med kvalme og dårlig matlyst i svangerskapet med snulla, og gikk bare opp 4 kg (snulla var på 4250 gr, så jeg gikk jo for så vidt ned under svangerskapet). Resultatet blei at jeg blei tynnere...den eneste forskjellen var at magen var stappfull av strekkmerker og puppene var gedigne.

Med vesla greide jeg å legge på meg 19 kg, og fikk strekkmerker over alt nesten. Nå 4 mnd etter har jeg gått ned alt + litt til uten å ha trent eller passa på kosten. Strekkmerkene på magen er skrukkete, og magen henger litt, men ikke plagsomt mtp klær,- kun selvbildet.

Nedentil er alt ødelagt...må nok til videre behandling på sykehus pga det.

Skrevet

heldig du er Riga som har gått ned alt og mer enn det, jeg fødte også for nesten nøyaktig 4 mnd siden og har fortsatt litt igjen, bare et par kilo riktignok (på puppene mest! ingen klær passer! grrrr) men nå begynner jeg å mistenke at jeg kanskje er gravid igjen og det første som slår meg er ånei, jeg som gledet meg til å få tilbake kroppen min!

jaja takk for svar alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...