Sweet :-) Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 I dag kom det melding om at vi må koke alt av vann som brukes, ikke vet vi hvorfor. men siden torsdag har vi fått kloret vann ,grumset vann. fra ett reservevann! d jeg lurer på er : jentungen vår har hatt diare/spying siden lørdag, ho har ellers ingen symptomer på omgangssyken (som har slått til for fullt i nærheten). så klart er hun slapp,alt går jo rett gjennom. matlysten er d så som så med.men spiser litt igjen om dagen! men ho smiler og koser seg. sover godt om natte(selv me pyjamase full av bjæs) men ho drikker mye vann(kokt) og gir også litt saltvannsbland(me sukker).er ho forgiftet av vannet tror dere? eller kan d være omgangssyken(uten feber osv.) Va ville dere ha gjort? kontakte kommunen? Vi har kokt alt vann til henne siden søndag kveld..
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 jeg ville ringt til kommunelegen. kor bor du...
Sweet :-) Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 bor i songdalen...sendte mail til kommunen tidliger,men de gidder tydeligvis ikke å svare ennå!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 ring til helsestasjonen å få nummeret te kommunelegen,de har det sikkert.. der jeg fikk det i forje uke av samme grunn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå