Trollmora Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Her er ti ting du må ha, dersom huset ditt skal ha mulighet i eliteklassen. Medlemsklubben Quintessentially sørger for at folks luksusliv går på skinner. De har, ifølge Finansavisen, satt opp en liste over hva som må være med for å skape et hjem i eliteklassen. - Dette er basert på globale luksustrender. Internasjonalt foregår det en stor omsetning av eiendom gjennom Quintessentially, og basert på dette har vi kommet opp med ti ting et hus i særklasse bør ha, opplyser Didrik Cappelen. Han er daglig leder i den norske avdelingen av Quintessentially, som ifølge Cappelen nå i gjennomsnitt får ett nytt medlem hver dag. Dette må huset inneholde: - Eget vaskeanlegg til bil og eventuelt en bilheis om det er nødvendig for å få bilene inn på et sikkert sted. - Eget spa i hjemmet. - Egen vinkjeller - ”Walk-in-refrigerator”, hvor du har plass til mat og vann for flere dager. - Et eget medierom er en selvfølge. - ”Gavepakkerom” - Et avansert sikkerhetssystem - Heis - Concierge-service for huseiere - Oppvarmet oppkjørsel, gangvei og garasje (Kilde: Finansavisen) Jeg som synes vårt hus er stort og fint har vaskeanlegg på statoil, badstue som vi godt kan døpe om til spa-avdeling, kjølerom i kjelleren (med tomme kakebokser etter julen) og en vinhylle med flasker i den nedre delen av prisskalaen. Gavepakkerom blir det fort på kjøkkenet før jul, men en person som har oversikt over alt som skjer og fikser det meste underveis er det veldig dårlig med ) (....når man ikke teller med meg da!)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Hydro Texaco rett i nærheten med vaskemaskin. Teller det. Bilheis...........nope... Ikke så langt til Holmsbu så hjemme-spa trenger jeg ikke. Ha..... vin i kjelleren det har jeg... Det ville blitt dårlig med plass til maten om jeg skulle satt meg i kjøleskapet... Eget medierom???? Teller en loftstue med Tv, dvd, vhs, og noen tv-spill og et steroanlegg???? Gavepakkerom???? De blir stort sett pakket inn på kjøkkenet... Nei ingen gavepakkerom. Sikkerhetssystem det har vi. Alarm med kamera. Og sånn dings som gjør at ingen kan hacke garasjeportåpneren vår...He he he he. Heis???? Vi har sånn manuell heis.....Trapp sier vi på vår dialekt. Det derre med service var verre.... Oppvarmet oppkjørsel??? Ikke ennå, for vi er ikke ferdig utvendig. Men med den "stygge" oppkjørselen vi har vinterstid så er det ikke umulig at det blir to striper med varmekabel der
Trollmora Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Klart loftsstua teller som medierom! Sikkerhetssystem har vi også, koblet rett til brannvesenet så der kommer det skikkelig mannfolk om noen skal bryte seg inn )
Sara Rompompei Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hva i alle dager! Har dere ikke gavepakkerom? Fysjom Her har jeg et eget lite kott på 20 kvm med kjekke små hyller hvor jeg kan ha alt gavepakkeutstyret sortert etter farger og størrelser. Da har dere kanskje ikke eget kaste-fra-seg klær rom heller da vel... For ikke å forglemme eget kaviar-tube rom Eller stekeovn med heis....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jøss og hjelp altså!!! Ikke småtteri en skal få stappet inn i en rekkehusleilighet heller da! Kan jo alltids se om jeg klarer å gå inn i kjøleskapet jeg............tror jeg har en boks med kokosboller der:-) Skal ta meg en runde inni der og titte:-) Alt det andre er høyst unødvendig, for her flyr vi bare i skytteltrafikk mellom toalettet og sengen remember;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå