Håperpåbaby. Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Våknet idag, har fortsatt 0,6 gr over normalen (på 16 dagen nå), men med sinnsykt vondt nederst i magen, klarte ikke engang å krype på det verste.. Ingen tegn til TR heller og negativ test idag(ikke morgenurin) Det sto på i et par timer, men så ga det seg litt etterhvert. Har gått med mensmurringer i noen dager nå, men dette var ikke mensensmerter, noe annet. Hadde noe liknende sist jeg var gravid men var da i uke 9-10, trodde jeg mistet, men gjorde ikke det... Hva i alle dager kan dette være? Noen som har opplevd å teste neg ca 14 dgr etter el og senere testet pos??? Vil så gjerne være gr nå!!
FjaseFrøken Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg åsså hadde SKIKKELIG vondt en times tid her en dag før det roet ned...det avr ikke dagen for tr å den kom heller ikke...noen her inne mente det kunne være uvi... Da jeg gikk gravid siste testet jeg ikke skikkelig posivit før ca en uke etter ikm..
Håperpåbaby. Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Spennede, skal vente noen dager før jeg tester..Tror ikke det er uvi, da hadde det ikke gitt seg, og hadde nok hatt flere symptomer i tillegg.. Har du fått tr nå da eller venter du?? Kom på nå at jeg hadde el-slim igår, veldig snedig det da, siden jeg hadde temp-økning for 2 uker siden(har jo det like etter el..??) Hmmm, kanskje det var ennå en el jeg hadde idag?? De kan jo være skikkelig vonde av og til har jeg hørt, nei nå er jeg skikkelig i tvil på hva som er hva, når det gjelder denne kroppen, ikke mye som stemmer... Kanskje kroppen er like forvirret som meg, he he. Lykke til til deg =)
FjaseFrøken Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Ja denne kroppen er til å bli skikkelig forvirret av...nei ahr ikke fått tr ennå å merker ikke noe til at den skal være der når jeg våkner i morra så nå håper jeg sterkt at jeg er gravid:) Hvor gammeler du? for tror jeg ahr hørt at yngre jenter kan ha flere el i løpet av syklusen,men mulig jeg ahr misforstått...spør noen litt mer erfarne her tror jeg...hihi... Lykke til da:D *klem*
Håperpåbaby. Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Takk for det=) Jeg er 27, rart om kroppen skulle slippe et egg om jeg allerede er gravid, så da er jeg sikker ikke det, får heller tenke sånn, så slipper jeg å bli skuffet... Du er veldig heldig om det klaffer på første pp da, masse tvi tvi=) Når venter/ventet du tr da?
FjaseFrøken Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Jammen mye vi må lære å sette oss inn i for å skjønne alt dette alså...hahaha... Jeg har ikm i morra så da får vi se da:D:D
Håperpåbaby. Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2008 Håper ikke den stygge filletanta kommer til noen av oss ;-) Spennende tid, men slitsomt i lengden å gå å vente, må få høre hvordan d går da... Tvi tvi
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 hmm.. de smertene dine kan høres ut som uvi. har slitt mye med det, og jeg klarer ikke stå eller gå på det værste! fortsetter dette, og du evt tisser endel, oppsøk legen!
Håperpåbaby. Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2008 Ja skal finne ut om det er uvi for sikkerhets skyld, har hatt der før, men aldri sånn... Tisser endel ja, (men mindre idag enn før) håpet jo at det var fordi en liten spire satt fast, men sikkert ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå