opsi fødeklar Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Vel, jeg håper det i hvert fall. Det er synd at det skal bli så nedtur å komme inn her. Men ikke en debatt uten krangling, er det ikke så.? Vi er gravide, de aller fleste veldig lykkelige for det, og alikevel så mye krangling? Jeg skjønner ikke at energien kan brukes så feil. Se rundt dere på alt som skjer her i verden, og vær glad i stedet. Det er altfor mye sur muling her på barnimagen.
Gjest stockholms tjej Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 håller med deg=) gidder ikke all krangling her....
opsi fødeklar Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Godt å høre! Det er jo så utrolig koselig å være gravid, vente på en baby. Selv med all " dritten" ddet fører med seg. Jeg vet det riktig nok ikke sikkert enda. Er 2 uker over tiden, kvalm og øm i pupper. Men har dårlig med hcg i starten. Dermed må jeg vente litt med en test. Ulidelig lange dager.
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er enig at det på noen av forumene her inne er unødvendlig mye krangling. Og det orker ikke jeg å bruke energien min på, den er allerede redusert pga. lillegull som jeg ruger på. Så jeg vil heller oppmuntre til å være glade på hverandres veiene, og vise litt forståelse ovenfor de som er "helt grønne" og kanskje stiller litt "dumme" spørsmål. Vil forøvrig minne om at det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! Så til alle som er gravide: lykke til på ferden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå